Η εκκλησια μάς γυρνά πολλά χρόνια πίσω: 'Πορνεία κάθε σχέση εκτός γάμου'!!!
‘Αστραψαν και βροντησαν’ οι ‘Αγιοι Πατερες’ της εκκλησιας οι οποιοι χαρακτηρησαν ‘πορνεια’ τον πολιτικο γαμο, που εχει θεσμοθετηθει με νομο απο το 1982. Και οχι μονο τον πολιτικο, αλλα και το νεο προσχεδιο νομου ελευθερης σχεσης και φυσικα οποιουδηποτε ειδους προγαμιαια σχεση! Απαγορευεται με λιγα λογια το σεξ αν δεν παντρευτεις πρωτα, φυσικα για την εκκλησια... Γιατι καθετι πανεμορφο η εκκλησια να το βρισκει αποκρουστικο;;; (Ανθιμος: ‘Πορνεια καθε σχεση εκτος γαμου!’ )
Η ‘Ιερα’ Συνοδος, για μια ακομη φορα, εκφραζει τις απαρχαιωμενες και αντιδραστικες της αντιληψεις. Στην τελευταια συνοδο της (16/3/08) εξεφρασε την απολυτη της αντιθεση στο σχεδιο νομου που προετοιμαζει η κυβερνηση για την ελευθερη συμβιωση.
Με το νομο αυτο η πολιτεια προσπαθει να λυσει –με καθυστερηση μερικων δεκαετιων βεβαια- ενα σημαντικο κοινωνικο προβλημα, που αφορα οχι μονο τα ετεροφυλα ζευγαρια αλλα και τα ομοφυλοφιλα. Ειναι νομος που πρεπει να εφαρμοστει και για τα ομοφυλοφιλα ζευγαρια, αν θελουμε να λεμε οτι ζουμε σε μια δημοκρατικη και ελευθερη κοινωνια. Ειναι περα για περα αντισυνταγματικο να μην δινεις το δικαιωμα στα ομοφυλοφιλικα ζευγαρια να μπορουν να συμβιωσουν ελευθερα καθως και να αντιμετωπιζονται ως ζευγαρι σε νομικα ζητηματα.
Παρ’ολα αυτα, η εκκλησια συνεχιζει να ζει στον δικο της κοσμο, ειναι αποκομμενη απο τα προβληματα της κοινωνιας και της οικογενειας και ειτε συνειδητα ειτε οχι, εχει μεσαιωνικες αντιληψεις.
Οι ‘πατερες’ της εκκλησιας (αληθεια, που ειναι οι μητερες της εκκλησιας;;;) χωρις να εχουν οικογενεια οι ιδιοι, μάς ‘συμβουλευουν’ πως θα οργανωσουμε τις δικες μας οικογενειες! Η γνωμη της εκκλησιας ειναι παντοτε αντιθετη σε καθε τι προοδευτικο, καθως συνεχιζει να στηριζεται σε αρχαιες ‘θεοπνευστες’ οδηγιες των ‘πατερων’ της εκκλησιας, αναμφιβολα ξεπερασμενες αντιληψεις (πχ στο ‘Πηδαλιον’, γραμμενο απο τους αγιορειτες μοναχους Νικοδημο Αγιορειτη και Αγαπιο, που ανηκει στον επισημο Κανονα της Ορθοδοξης εκκλησιας και μαλιστα θεωρειται η πληρεστέρα και πλουσιωτέρα μέχρι των χρόνων των[10] συλλογή, προσταζεται στους πιστους να μην πλενονται ως εξης : Είναι ανδρείον και σωφρονέστατατον πράγμα το να απέχει τινάς από λουτρά...Η ηδονική εκείνη υγρασία του λουτρού χαυνώνει κι εκθηλύνει το σώμα,και η εν τω λουτρώ γύμνωσις φέρει εις ενθύμησιν την άδοξον εκείνη γύμνωσιν,όπου έπαθε ο Αδάμ μετά την παρακοήν.)
Εκτος ομως απο τις συντηρητικες της ιδεολογιες, η εκκλησια υπερασπιζεται με καθε μεσο το οικονομικο συμφερον της. Η αντισταση της συμβαινει και επειδη βλεπει πως κινδυνευει να χασει τους υποψηφιους πελατες της στους γαμους. Ειναι σοβαρο προβλημα! Οι παπαδες κινδυνευουν να χασουν την αμοιβη που παιρνουν απο το ζευγαρι που παντρευεται! Η λογικη ειναι ‘δεν βαριεσαι, μια φορα παντρευομαι’ και προτιμουν να δωσουν αυτα τα μαυρα και αφορολογητα χρηματα στον εκαστοτε ρασοφορο, ξεχνωντας προσωρινα οτι ο τελευταιος πληρωνεται απο το κρατος δηλαδη απο ολους εμας που φορολογουμαστε (εγω που ειμαι αθεος ρε παιδια και δεν μου προσφερει τιποτα ο ρασοφορος, γιατι να τον πληρωνω, μεσω του κρατους;). Ετσι, κατηγορουν τους δημαρχους οτι τους κλεβουν ποσοστο της πιτας τους.
Αξιζει να σημειωθει οτι ο πολιτικος γαμος στην Γαλλια εχει θεσπιστει με νομο απο το 1793, 4 χρονια μετα τη Γαλλικη Επανασταση εν αντιθεσει με το θεοκρατικο κρατος, την Ελλαδα, που θεσπιστηκε, οπως προαναφερθηκε, το 1982.
Κλεινοντας, αναφερω πως ο Χατζηγακης δηλωσε: «σεβαστές τις απόψεις της Εκκλησίας, καταγράφονται με προσοχή». Στη γραπτη δηλωση του ανεφερε επίσης: «Πιστεύω ότι αποτελεί άλλο πράγμα η νομιμοποίηση της ελεύθερης συμβίωσης με θρησκευτικό γάμο και τελείως διαφορετικό η ρύθμιση των υπαρκτών κοινωνικών της συνεπειών, που θέλει να επιφέρει το σύμφωνιο ελεύθερης συμβίωσης.[...]το σύμφωνο καθιστά τις έως τώρα ελεύθερες σχέσεις συμβίωσης "λιγότερο ελεύθερες" και τους πολίτες περισσότερο υπεύθυνους».
Με λιγα λογια, ο υπουργος δικαιωσυνης, μπροστα στην αντισταση της εκκλησιας, δειχνει να τα μασαει τα λογια του...Χεστηκε πανω του κανονικα!!! Και μαλιστα πρεπει να σημειωθει οτι και τα 5 κομματα της βουλης συμφωνουν στο σχεδιο νομου για την ελευθερη συμβιωση **! Δηλαδη ολοκληρος υπουργος υποκλινεται μπροστα στην τεραστια εξουσιαστικη δυναμη της εκκλησιας, ακομα και οταν δεν υπαρχει καμια απολυτως πιεση εντος της βουλης. Δυστυχως αυτη ειναι η σημερινη κατασταση της Ελλαδος, να ποιοι κανουν κουμαντο...
Και κατι τελευταιο, που εχει ενδιαφερον: Δηλωση του Ανθιμου (υπερεθνικιστης και θρησκοληπτος, εχει αρκετα για να απαξιωνεται στο προσωπο μου ως ατομο) οταν ερωτηθηκε σχετικα με τη τοποθετηση του Αρχιεπισκοπου Ιερωνυμου (θεση πολυ διαφορετικη με αυτη της 'Ιερας' Συνοδου): «Οσα είπε ήταν δήλωση ενός. Αυτό είναι δήλωση δεκατριών» **. Εχει φτιαξει κομμα ο Ανθιμος στην εκκλησια κ στοχευει στον Ιερωνυμο! Κατι σαν τη σχεση Βενιζελου-Παπανδρεου! Φαινεται λοιπον πως εκτον των αλλων η εκκλησια εχει κ εσωτερικα προβληματα διοικησης. Αυτο βεβαια δεν με ενδιαφερει καθολου. Αυτο παντως που βγαινει τελικα προς τα εξω ειναι ο χαρακτηρας του Ανθιμου. Ανθρωπος που δεν συμβαδιζει με οτι θελει να μας πεισει οτι πρεσβευει η εκκλησια. Και οντας σε τετοια διοικητικη θεση ο Ανθιμος δεν ειναι παραλογο να σκεφτει κανεις πως εκπροσωπει μεγαλο μερος του εκκλησιαστικου κληρου...
Κ.Μ. και Ελεεινος e-Ποτης
2 σχόλια:
κοιτα συμφωνω με το κειμενο και κυριως εκει που λεει για τον ανθιμο(εχω την ιδι και χειροτερη γνωμη για αυτον...........)δεν διαφωνω οτι υπαρχουν πολοι κληρικοι και μητροπολιτες που κοροιδευουν αλλα και κλεβουν .....αλλα εγω υποστηριζω τους λιγους και καλους ...που πιστευω υπαρχουν ακομη ,,,,λιγοι αλλα υπαρχουν ,,,,και για αυτους μιλαω ,,,για τα λαμογια (οπως ο ανθιμος)ο οποιος εχει πολιτικα συμφεροντα δεν με εκφραζουν και δεν με ενδιαφερει η αποψη τους .....ωστοσο διαφωνω με το κειμενο στο θεμα τον ομοφυλοφυλων....για μενα αυτοι θελουν αποκεφαλισμο οχι να ζητουν την δημοκρατια κιολας ....θα τρελαθουμε ερχονται εναντια στην φυση σε πολοι μεγαλο βαθμο και θα τους υποστηριζουμε κιολας ...με τιποτα ...σε αυτο το θεμα ειμαι πολη πιο πισω απο τις αποψεις τις εκκλησιας ..σου το λεω πραγματικα ...τρελενομαι με αυτους.....αυτη ειναι η αποψη μου
"αλλα εγω υποστηριζω τους λιγους και καλους" ειπς αυτο και εγω το κραταω. συμφωνω απολυτως. Δεν ειμαι μηδενιστης να ισχυριζομαι οτι δεν υπαρχουν. Υπαρχουν και μαλιστα προτιμουν να μεινουν στην αφανεια, αναφερομαι σε λιγους μεν ιερεις που εκτελουν κοινωνικο εργο.
Οσον αφορα τους ομοφυλοφιλους: ειναι οντως ανωμαλια της φυσης, αλλα επισης ειναι ελευθερα ατομα και δεν μπορει ΚΑΝΕΙΣ να τους καθορισει τι θα κανουν. ειναι ελευθερια τους να διαλεξουν και πρεπει να τους δοθει το δικαιωμα, ανεξαρτητως αν σε αηδιαζουν. σκεψου οτι 2 γκομενες δεν σε αηδιαζουν οταν φιλιουνται! ειναι καθαρα υποκειμενικο το θεμα. Βασει ελευθεριας κ δημοκρατιας, ειναι ελευθεροι να συζησουν και να αντιμετωπιζονται νομικα ως ζευγος.
Δημοσίευση σχολίου