Μοντάζ - Τι κόσμος είναι αυτός

Τρίτη, 29 Απριλίου 2008

[M] Opium...

Ενα συγκροτημα - θρυλος, που γεννηθηκε στις γειτονιες της Κερατεας και του Μαρκοπουλου...Πολλα υποσχομενη μπαντα μπαινει δυναμικα στον χωρο της Metal με ενα καταπληκτικο ομονυμο κομματι... Respect
Απολαυστε



Οι πληροφοριες λενε πως αυτην την περιοδο γινεται μια ανασυγκροτηση του γκρουπ κ ταυτοχρονα ενσωματωση νεων μελων. Αναμενουμε προσεχως (Σαββα!!!).


(Δειτε επισης
Knocking on heaven's door - Opium)

Δευτέρα, 21 Απριλίου 2008

'Πορνεία' ο πολιτικός γάμος (κ όχι μόνο!)



Περισσοτερα απο εμενα στην περιγραφη του βιντεο στο youtube και σε προηγουμενο post

[Μ] Ενας "Γαρυφαλος" που ειναι παντα διπλα μας.....


Μαζεύεται πλήθος/ χαρούμενες φάτσες/ εκεί που ο Γαρύφαλος λέει.

Τους λέει τα δικά του/ και σαν τελειώσει/ ο κόσμος γελάει ή κλαίει.

Σχολείο βιβλία/ αρχαία ιστορία/ γι' αυτόν είναι άγνωστες λέξεις.

Δεν ξέρει να γράφει/ και όμως θαυμάσια/ δίνει στον κόσμο διαλέξεις.

Γαρύφαλε, Γαρύφαλε, κανείς μας δεν ξέρει ποιος είσαι.

Τα χρόνια περάσαν/ τον είδανε όλοι/ και ήταν πολύ ευτυχισμένος.

Οι νέοι γεράσαν/ και φύγαν οι γέροι/ και φεύγει και αυτός ο καημένος.

Μαζεύεται πλήθος/ να τον χαιρετήσει/ κανένας πια δε γελάει.

Στα ουράνια ο Γαρύφαλος/ βρίσκεται τώρα/ και με τους αγγέλους μιλάει.

Γαρύφαλε, Γαρύφαλε, κανείς μας δεν ξέρει ποιος είσαι.

Κυριακή, 13 Απριλίου 2008

[Μ] Σκιάς φως - Σαν προσευχή

[Μ] Αρνάκια - Κανείς δεν μπορεί



Στον κόσμο που δειλιάζει να πάρει οτι θέλει
σ' αυτούς που υποφέρουνε μα μένουν σκυμμένοι
σ' όσους μπορούνε μα δεν τολμάνε
σε κείνους που νομίζουνε πως με κυβερνάνε.

Σ'όσους απέχουνε κι αδιαφορούνε
σ'αυτούς που δεν μπήκανε και θέλουν να βγούνε
που τρέχουνε μακρυά να γλυτώσουν
που φοβούνται να μη με πληγώσουν.

Κανείς δεν μπορεί να μ'εμποδίσει κανείς

Η σιωπή τους ένοχη βαμμένη στο αίμα
διαιωνίζουνε το αιώνιο ψέμα
αυτός ο εφιάλτης μ' ακολουθάει
σ'αυτόν τον κόσμο που ξεψυχάει.

Κανείς δεν μπορεί να μ'εμποδίσει κανείς

Δεν θα αντέξω μία νύχτα ακόμη
με το σκοτάδι να με πλακώνει
θα πάρω το περίστροφο και θα πυροβολήσω
το ηλιοβασίλεμα θα πυροβολήσω.

Ελληνική ροκ σκηνή

Απιστευτο ποστ του blogger aλE3ς*:

Κοιτούσα τις προάλλες τον ουρανό και νόμιζα πως είδα κάτι ΤΡΥΠΕΣ εκεί ψηλά..Και όντως υπήρχαν..Κοιτώντας πιο πέρα όμως, κατάλαβα ότι κάποιες ήταν απλά ΜΑΥΡΟΙ ΚΥΚΛΟΙ με ένα ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΙΤΡΙΝΟ μέσα τους.. Και δυστυχώς όλοι φαινόντουσαν ΕΚΤΟΣ ΜΑΧΗΣ.
Το έτος 2002GR πρέπει να ήταν η χρονιά με τους περισσότερους ΑΠΟΝΤΕΣ από την ΕΛΛΗΝΙΣΤΑΝ σκηνή. Και είχαμε πάρει ως DE FACTO ότι το ΚΕΝΟ στα ηχεία και τις καρδιές μας είναι το ΚΑΡΜΑ της ελληνικής μουσικής.Ότι είμαστε ΕΙΛΩΤΕΣ της ξενομανίας,όχι από ανάγκη, όχι από την ΚΑΘΟΔΟ ΤΩΝ ΜΥΡΙΩΝ αλλά από την επιλογή μιας ΥΠΟΓΕΙΑΣ ΤΡΟΧΙΑΣ. Σαν κάποιος να μας έκανε ένα MAGIC DE SPELL και είμαστε ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ να ζούμε σε μιας ΣΚΙΑΣ το ΦΩΣ.
Οι Έλληνες ροκάδες, ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ από τα δισκάδικα και τα FM, μπορεί να απαντηθούν μόνο σε κάποια λίγα ΜΟΝΙΤΟΡ, τυχερών συλλεκτών και σέρφερ του διαδικτύου. Η μουσική που μας κρατάει ζωντανούς περνάει μια ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑ ΠΟΡΕΙΑ. Οι Έλληνες ως συνήθως ΠΡΑΣΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ, και μετά παριστάνουν τους ΨΟΦΙΟΥΣ ΚΟΡΙΟΥΣ.
Οι ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ Έλληνες σαν ΤΣΟΠΑΝΟΙ που χορεύουν RAVE, παριστάνουμε τους ΣΑΜΑΤΙΣΤΑΣ όταν διασκεδάζουμε, αλλά είμαστε ΑΡΝΑΚΙΑ.Οι UNANS ζούμε ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ και με ΠΕΤΡΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ, αλλά νιώθουμε ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΥΓΙΕΙΣ και ευτυχείς. Στην ουσία είμαστε ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ που ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ, οι ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΥΠΟΠΤΟΙ μας ελέγχουν με την μουσική τους ΟΝΕΙΡΟΠΑΓΙΔΑ.
Μια μουσική ΧΑΟΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ που εξαπλώθηκε σαν ΜΑΥΡΗ ΜΑΓΙΟΝΕΖΑ, αλλά δεν είναι παρά ένα ΜΟΝΤΑΖ των ίδιων τετριμμένων στίχων και ρυθμών. Οι ΦΟΒΟΙ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ της ελληνικής νύχτας είναι αν θα ρίξει περισσότερα ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ από τον διπλανό του. Η ΓΕΝΙΑ του ΧΑΟΥΣ δίπλα σε στίβες από κόκκινα ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΠΕΠΛΑ γαρύφαλλων στα πόδια των σκύλων. Οι περισσότεροι χαρούμενοι τρώνε ΟΝΥΞ και νομίζουν πως λύσανε το ΠΑΖΛ. Μήπως όμως όλα αυτά είναι μια ΚΑΚΙΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ; Μήπως απλά είναι ΚΕΡΙΝΟΙ ΚΑΙΡΟΙ που θα λιώσουν όπως τα χιόνια;
εμείς πάντως νιώθουμε την κατάντια και ψηνόμαστε σαν ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ. Είμαστε σαν τα ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ ΞΩΤΙΚΑ αυτής της ΜΠΛΕ μουσικής. Και νομίζουμε ότι ζούμε μια άσχημη ΦΑΡΣΑ. Ποιο ΠΛΑΣΜΑ μπορεί να έζησε αληθινές ΛΕΥΚΕΣ ΝΥΧΤΕΣ, ακούγοντας ΛΕΥΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ, χώρίς να φοράει ΜΑΣΚΕΣ και να μπορεί να τις ξεχάσει; Νιώθουμε ότι ΣΑΝ ΤΗ ΓΗ που έχει πολλά ΜΟΤΙΒΟ, που έχει ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ, έτσι και όλα τα είδη μουσικής πρέπει να παίζουν.
Εκεί και μόνο, στα ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ της καρδιάς μας που μας δείχνουν ΔΙΑΦΑΝΑ το δρόμο για τα μουσικά ΚΡΙΝΑ, εκεί μόνο τα αυτιά και τα μυαλά μας δεν γίνονται κιμάς. Ευτυχώς που υπάρχουν ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ με ΜΕΝΤΟΡΕΣ της μουσικής που μας κρατάνε εδώ. ΣΧΟΙΝΟΒΑΤΕΣ της ζωής που παίζουν ΕΠΕΙΔΗ γουστάρουν!! Και παίζουν ΑΝΕΥ αποζημίωσης και με ΜΙΚΡΟ απήχηση. Τι και αν είσαι ΑΣΙΜΟΣ, κοντά στα τριάντα(THIRTY DIRTY) και είσαι και LOST BODY. Τι και αν πληρώνεις για να βγάλεις και δίσκο που δεν θα πουλήσει; Δυστυχώς όμως το ΧΑΣΜΑ είναι μεγάλο! Από τα συγκροτήματα,τα ελαφρώς γνωστά δεν είναι πάνω από 15 ενώ είναι πάνω από 50 που αξίζουν πολλά. Όσο όμως και να το θέλεις, δεν μπορείς να καταφέρεις ΟΛΕΘΡΙΟ ΡΗΓΜΑ, ΕΝΑΝΤΙΑ στην PANX ROMANA/ANGLOSAXONA, μόνο με ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ πρέπει με ΕΝΔΕΛΕΧΙΑ να ορθώνει την ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ μας πιο έξυπνα. Το ΣΤΙΓΜΑ του '80 και του '90, η στροφή προς το κυνόβιο, μας έκανε ΧΡΟΝΟΦΥΓΑΔΕΣ.
Μια ΓΛΥΚΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ και ένας μαχητής, ξεκίνησε πάλι(έστω και στο παρά ΠΕΝΤΕ) κάπου εκεί στις ΔΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΙΚΙΕΣ... Όλοι εμείς οι ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ πειρατές, ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ της σκηνής, παρέα με τους ακροατές αλλά κυρίως τους καλλιτέχνες που γράφουν θησαυρούς, τραγουδήσαμε δυνατά παρέα με το ΔΙΟΝΥΣΟ και πάλι το ΕΝΟΧΟ ΛΑ της εναλλακτικής σκηνής. Αυτό που πάντοτε είχαμε στο ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ μας.
Ανάβουμε λοιπόν ξανά τα ΦΩΤΑ ΠΟΡΕΙΑΣ και ξεκινάμε να πάρουμε την ΡΕΒΑΝΣ, ΑΕΡΑ ΠΑΤΕΡΑ με ΡΙΦΙΦΙ! Και θα μας βρούνε όλους μπροστά τους με ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ. Εμείς VERSUS εκείνων. Και θα 'ναι όλοι μαζί μας, από τους ΑΧΑΙΟΥΣ και το ΠΛΟΚΑΜΙ ΤΟΥ ΚΑΡΧΑΡΙΑ έως και τον ΚΟΥΡΕΑ μαζί με τους ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ του. Και τότε θα τυλίξουμε τους σκύλους με ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ, θα τους στειρώσουμε και θα τους δώσουμε στον μπόγια.Και τότε τα ΦΩΤΑ ΠΟΥ ΣΒΗΝΟΥΝ ίσως ξανανάψουν...
Το Ροκ θέλει μαζί και ροκανίδια ε;.. Μια "αποθήκη με ξύλο" λοιπόν... Χμμμμ, μήπως ο ποιητής εννοεί ένα Wood Stock αλά Ελληνικά;.. Μόνο που η δική μας "αποθήκη ξύλου", θα έχει τους δικούς μας μόνο ΤΕΡΜΙΤΕΣ.
Ένα όνειρο ζωής; Μια πολυήμερη συναυλία-φεστιβάλ Ροκ τύπου Woodstock, κάπου κοντά στην Αττική με όσους περισσότερους από τους δικούς μας γίνεται! Κατά προτίμηση κάπου που υπάρχει ΑΜΜΟΣ και να έχει ΦΥΚΙΑ... Με τα "δικά μας παιδιά", επειδή έτσι μας αρέσει... Πως σας φαίνεται; Παρακαλώ τον Άγιο ΒΑΣΙΛΗ να μου το φέρει για δώρο Χριστουγέννων, είτε χειμώνα,άνοιξη ή καλοκαίρι!!!!

Σάββατο, 12 Απριλίου 2008

[Μ] Panx Romana - Το γράμμα



Είμαι μόνος και φοβάμαι
στη σκοπία κρυώνω πολύ
Πες μου γιατί
Εφιάλτης κάθε βράδυ
Το όπλο παγώνει τη ψυχή
Πες μου γιατί

Κάθε ελπίδα κι ένα αγκάθι
Χωμένο βαθιά στη καρδιά
Γκρεμίζει ένα ένα τα ματωμένα όνειρα
Πες μου γιατί

Στα σύνορα σου, μητέρα
παιδιά πεθαίνουν κάθε μέρα
Γιατί
Κολλάνε το όπλο στο κεφάλι και πιέζουν την σκανδάλη
Γιατί

Κάθε ελπίδα κι ένα αγκάθι
Χωμένο βαθιά στη καρδιά
Γκρεμίζει ένα ένα τα ματωμένα όνειρα
Πες μου γιατί

Και τώρα ξέρω πως
δε θα πολεμήσω άλλο πια
Τα παιδιά στην άλλη όχθη
είναι σαν και μένα μοναχά

Κάθε ελπίδα κι ένα αγκάθι
Χωμένο βαθιά στη καρδιά
Γκρεμίζει ένα ένα τα ματωμένα όνειρα
Πες μου γιατί
Πες μου γιατί
Πες μου γιατί
Γιατί...

Πέμπτη, 10 Απριλίου 2008

[Μ] Ενδελέχεια - Αντιρατσιστικό φεστιβάλ, Πέτρα Πετρούπολης

16 Ιουνίου 2007. Συναυλια με πολυ λιγοτερο κοσμο απο το αναμενομενο...
















Ο πανίσχυρος μεγιστάνας των νίντζα!!!

Η καλυτερη κωμωδια ολων των εποχων!

O Τριαντάφυλλος Σέκερης ήταν ένας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες του κόσμου. Η εταιρία του, Τιτάνια, συνεργάστηκε με Γερμανούς, Άγγλους, Γάλλους, Πορτογάλους και έφτασε να κατέχει το μεγαλύτερο μέρος των πλουτοπαραγωγικών πόρων, όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και ολόκληρου του κόσμου. Πάνω όμως που είχε φτάσει την θέωση και είχε μια ήρεμη( και νομοταγή(; ζωή, η γυναίκα του δολοφονείται και εκείνος πεθαίνει μετά από λίγο, αφήνοντας τον μονάκριβο γιό του, Υάκινθο υπό την προστασία ενός μύστη της κουλτούρας των αρχαίων κινεζικών πολεμικών τεχνών και του σουβλακιού, μέχρι εκείνος να ενηλικιωθεί.
Τα χρόνια πέρασαν, ο Υάκινθος ενηλικιώθηκε, συνέχισε το ενάρετο( έργο του πατέρα του, φτάνοντας να αγοράσει μέχρι και την σελήνη. Ήταν ο μόνος, ήταν ο ένας. Ήταν ο πανίσχυρος μεγιστάνας. Ένας μεγιστάνας που κατείχε τα πάντα και όλοι τον φοβούνταν. Είχε όμως ευτυχήσει;
Όχι… Η μοίρα τον χτύπησε και εκείνο με την σειρά του, καθώς και αυτού η γυναίκα σκοτώνεταιμυστηριωδώς. Από εκείνο το σημείο ο Υάκινθος γίνεται πιο απόμακρος και ακόμα πιο αδίστακτος. Θέλει να κατακτήσει όλο τον κόσμο και με την δύναμη του σουβλακιού(!) να τον προστατεύει, μάλλον θα το κατάφερνε, αν…

Αν το κράτος δεν επιστράτευε τα πιο δυνατά του χαρτιά, δηλαδή τον εισαγγελέα Καραπιπέρη,ένα επιληπτικό γνώστη ανώτερων πολεμικών τεχνών με ευπαθή νεύρα, τον ορκωτό λογιστή Ανδρέου,ένα cyborg με κρυμμένα όπλα και μεγάλες αντοχές στη μάχη και τον αρχηγό τους, το δικηγόροΣακελλαρίου, τον εγκέφαλο δηλαδή της σπείρας αλλά παράλληλα 80s pop είδωλο και ατρόμητο διώκτητων παρανομιών του Σέκερη. Οι τρεις τους μαζί με την βοήθεια από ένα στρατό robot-ninja είναιέτοιμοι να καταστρέψουν τον Σέκερη και την Τιτάνια και να εξαλείψουν την διαφθορά, με κάθε τίμημα.
Είναι ετοιμοπόλεμοι, προετοιμασμένοι και αδίστακτοι. Θα συγκρουστούν σφοδρά με τον Υάκινθο μέχρι να τον κατατροπώσουν. Είναι το μακρύ χέρι του νόμου. Και για πρώτη φορά, μέσω ενός φιδιού που εκτρέφει χωρίς να το ξέρει ο Σέκερης στον κόρφο του, τον έχουν στο χέρι… Ή μάλλον, έτσι νομίζουν…

Η ταινία στο σύνολό της υπήρξε ανώτερη ακόμα και από τις προβλέψεις των πιο αισιόδοξων. Έχει πλοκή, βία (ιδιαίτερα στις οδομαχίες), πολλά εξωτερικά γυρίσματα, συναίσθημα, καλές ερμηνείες και σεναριακή συνοχή που δεν σε αφήνει να ηρεμήσεις. Ειδικά για τη δουλειά που έχει γίνει στα ειδικά εφέ και στη χορογραφία των σκηνών μάχης (από τον Σεμπαστιάν Γιαννουλάτο),θα έπρεπε ήδη να συγκαταλέγεται στις ταινίες ανθολογίας του είδους. Γνήσια cultιά, απόλυτο γέλιο,φοβερό αποτέλεσμα.







Άλλα βιντεακια απο την ταινια (εγω τα χω ανεβασει :P)

ΜΜμμαλακια...!
Δασκαλε Σοφ!
Η δυναμη του Σουβλακιου
Ο εισαγγελεας επαθε κριση!
Η αρχη (του καψιματος)
Τα νανοτσιπ
Σουβλακι...


Links

Σάββατο, 5 Απριλίου 2008

Σφύριξε χαρούμενα, μπορείς!(Monty Pythons)



Χιουμοριστικο κομματι, που αποτελει μια διασκευη στα ελληνικα του κομματιου always look on the bright side of life το οποιο εμφανιστηκε στην ταινια Monty Pythons - Life of brian και το ερμηνευουν οι ιδοι οι Monty Pythons.

Οι Monty Pythons αποτελουν ισως την αφροκρεμα των κωμικων, σε παγκοσμιο και διαχρονικο επιπεδο. Ειναι μια 'ομαδα' ηθοποιων που γυρισαν αρχικα επεισοδια μιας τηλεοπτικης σειρας με το ονομα Flying Circus. Η Wikipaideia αναφερει χαρακτηριστικα γι αυτους: The group's influence on comedy has often been compared to The Beatles' influence on music.Χαρακτηριζονται απο εξαιρετικη αισθηση του χιουμορ, αποτελωντας ουσιαστικα την βαση για την μεταγενεστερη αναπτυξη εξαιρετικων κωμωδιων.
Οι Monty Pythons, την περιοδο 1969–1983, γυρισαν και αρκετες ταινιες, πολλες απο αυτες εχουν ψηφιστει ως απο τις καλυτερες κωμωδιες ολων των εποχων.
Προσωπικα, απο τις καλυτερες ταινιες που εχω δει (και τις εχω δει αρκετες φορες την καθε μια!) ειναι η and now for something completely different καθως και η The holy grail, ενω φοβερο γελιο εβγαζε και η Life of Brian.
Ταινιες που προσφερουν αφθονο γελιο συνεχως κ οχι σε λιγα μονο σημεια!
Σημειωτεον οτι οι Monty Pythons πολλες φορες χρησιμοποιουν την σατιρα για να χλευασουν καταστασεις και προσωπα, οπως για παραδειγμα στην Life of Brian τονιζουν με τον πιο απιθανο και κωμικο τροπο την 'μεσσαιωνικη' νοοτροπια των ανθρωπων των αρχαιων χρονων, που θεοποιουσαν οτι εβλεπαν και πιστευαν χωρις λογικη και κριση ο,τι αερολογια υποστηριζε καποιος περισσοτερο 'μαγκας', με κυριοτερο οπλο την θρησκευτικη πιστη.
Η γνωμη μου ειναι πως αν καποιος δεν εχει δει εστω και μια κωμωδια τους, δεν μπορει να εχει γνωμη για το τι σημαινει κωμωδια!
Αφθονα αποσπασματα ειναι ανεβασμενα στο youtube!!!

Έκκληση ενός πατέρα

Είμαι πατέρας 3 αγοριών. Ο μικρός μου γυιός, σήμερα 26, είναι στα ναρκωτικά, στην ηρωίνη, από τα 16, από το σχολείο. Κατ' ευθεία στην ηρωίνη, τίποτα άλλο.

Είμαστε μιά διαλυμένη οικογένεια, όπου ο πόνος είναι παντού και πάντα, 24 ώρες την ημέρα.Η γυναίκα μου, σε βαριά κατάθλιψη, με χάπια, σχεδόν σε καταστολή. Ο μεγάλος μου γυιός φευγάτος, δική του οικογένεια, δικό του σπίτι, μακρυά από εμάς, μακρυά απ' τον πόνο. Θέλει να βοηθήσει, μα δεν μπορεί. Θέλει να μας βλέπει, μα δεν μπορεί. Οποτε έρχεται στο σπίτι, κοιτάζει τη μάνα του, βάζει τα κλάμματα και φεύγει.

Μόνος εγώ, με την βαρειά υποχρέωση να ζήσω. Να αντέξω, γιά φροντίσω όσο μπορώ, τη γυναίκα μου, να υποστηρίξω το γυιό μου. Δεν ξέρω πιά λέξη περιγράφει την καθημερινή προσπάθεια, την γύρα στις γειτονιές ψάχνοντας τα παγκάκια, τις σκοτεινές γωνιές, τα γνωστά στέκια, με μία μονο ελπίδα: "Ας είναι, θεέ μου ζωντανός, τίποτα άλλο".

Τρεις φορές σε κώμα, τον πήγαμε στο νοσοκομείο. Εγώ και το ασθενοφόρο, ούτε ο αδερφός του εκεί, δεν άντεχει, δεν φταίει.

Η ζωή -ας την πούμε ζωή- στο σπίτι, διαρκής προφύλαξη, μην κλέψει, μην πουλήσει πράγματα, μην βρεί λεφτά, για τη δόση. Σκοπός της ζωής του είναι μόνο η δόση. Τίποτα άλλο, και με όποιο μέσο. Αγωνία μην τον πιάσουν να εμπορεύεται: 20 χρόνια καταδίκη, φίλος του στο δράμα. Το τεράστιο δίλημμα γιά μένα: Οχι λεφτά, λένε οι γιατροί. Και τι? Αν μείνει χωρίς λεφτά, δεν θα κλέψει, δεν θα εμπορευτεί?

4 προγράμμματα απεξάρτησης, κάποια τα άφησε στη μέση, κάποια τα τέλειωσε. Ενθουσιασμός, νομίζαμε ότι τα κατάφερε, και σε λίγες μέρες τα ίδια, πάλι πίσω, πάντα από τον ουρανό στα τάρταρα, πάλι στη χρήση.

Εχω κοιτάξει γκρεμούς, έχω βγεί στις άκρες μπαλκονιών πολλές φορές, για δώσω τέλος, γιά να ησυχάσω.Δεν τα κατάφερα, δεν είχα το δικάιωμα να το κάνω. Τι θα άφηνα πίσω? Ποιος θα μάζευε τα απομεινάρια της γυναίκας μου και του γυιού μου. Πως να ξεχάσω την παράκληση της γυναίκας μου, 'το μόνο που σου ζητάω είναι να φύγεις μετά από μένα'. Ειμαι από τους ανθρώπους που δεν έχουν το δικαίωμα, την πολυτέλεια να πεθάνουν, να ησυχάσουν.
Γραφω σε σας ζητώντας βοήθεια. Δεν ξέρω από ιντερνετ, παρακάλεσα φίλο να το κάνει.

Πριν από λίγες μέρες η Καθημερινή, την Κυριακή η Χώρα, ασχολούνται με το πρόβλημα των ναρκωτικών, και τη μόνη ελπίδα μας πιά, την απελευθέρωση της Μεθαδόνης.

Ενώστε τη φωνή σας γιά την απελευθέρωση της διάθεσής της, από Νοσοκομεία, γιατρούς, από οτιδήποτε. Αρκεί να καταργηθούν οι λίστες της ντροπής. Βοηθείστε τα παιδιά μας να ζήσουν σαν άνθρωποι. Βοηθείστε οικογένειες να ξαναβρεθούν, τα παιδιά να μπορούν να βλεπουν πατεράδες χωρίς να ντρέπονται.

Αντιγράψτε αυτό το γράμμα, αν νομίζετε ότι θα βοηθήσει η φωνή ενός απελπισμένου πατέρα, αλλάξτε το, γράψτε κάτι δικό σας, στειλετέ το σε άλλους, κάντε κάτι.
Εσάς μπορεί να σας ακούσουν, εμάς δεν μας ακούει πιά κανείς. Ουτε κόμματα, ούτε κυβέρνηση.

Βοηθείστε μας

Ενας Πατέρας


Για οσους δεν γνωριζουν:
Η ΜΕΘΑΔΟΝΗ
Η μεθαδόνη ανήκει σε μια κατηγορία φαρμάκων, γνωστή με το όνομα οπιοειδή. Τα φάρμακα αυτά χαρακτηρίζονται από παρόμοια χημική δομή και δράση με τη μορφίνη. Στα οπιοειδή ανήκουν επίσης φυσικά και ημισυνθετικά παράγωγα του οπίου (οπιούχα, όπως η κωδεΐνη, η μορφίνη και η ηρωίνη). Τα οπιοειδή χαρακτηρίζονται ως κατασταλτικά φάρμακα, καθώς επιβραδύνουν τις λειτουργίες του νευρικού συστήματος. Άλλες κατασταλτικές ουσίες είναι το αλκοόλ, η κάνναβη και οι βενζοδιαζεπίνες (όπως το Stedon, το Hipnocedon και το Vulbegal).

Η μεθαδόνη παρασκευάζεται συνθετικά και χρησιμοποιείται στη θεραπεία υποκατάστασης για άτομα εξαρτημένα από την ηρωίνη, ή άλλα οπιοειδή. Η δράση της διαρκεί πολύ περισσότερο από της ηρωίνης. Μία δόση είναι αποτελεσματική για τουλάχιστον 24 ώρες, ενώ η ηρωίνη μπορεί να διαρκεί λίγες μόνο ώρες. Στα Θεραπευτικά Προγράμματα Υποκατάστασης η μεθαδόνη χορηγείται υπό τη μορφή πόσιμου διαλύματος (σιρόπι).

Η ημερήσια δοσολογία κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 60 και 120mg, κατά την αρχική φάση. Η δόση αυτή μπορεί κατόπιν να μειώνεται σταδιακά, με αργό ρυθμό, χωρίς τον κίνδυνο εμφάνισης στερητικών φαινομένων.



Τι προσφέρει η μεθαδόνη;

Όταν η μεθαδόνη χορηγείται στην κατάλληλη δοσολογία εξαλείφει τα στερητικά συμπτώματα της ηρωίνης και των άλλων οπιοειδών, ενώ μειώνει την επιθυμία που έχει το εξαρτημένο άτομο να κάνει χρήση ηρωίνης.

Πέραν αυτών, επαναφέρει στο φυσιολογικό πολλές λειτουργίες του οργανισμού που έχουν διαταραχθεί από την κατάχρηση ουσιών. Έτσι δίνεται η ευκαιρία να βελτιωθεί η σωματική κατάσταση, η ψυχική υγεία, αλλά και οι κοινωνικές λειτουργίες του ατόμου.



Πρέπει όλοι να γνωρίζουμε όμως ότι:

· Η μεθαδόνη δεν αρκεί για να αλλάξει η ζωή ενός ατόμου εξαρτημένου από τα ναρκωτικά. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητες η επαγγελματική συμβουλευτική, η ιατρική παρακολούθηση και η ψυχοκοινωνική στήριξη που προσφέρουν τα Θεραπευτικά Προγράμματα Υποκατάστασης.

· Όσο διάστημα χρησιμοποιεί κάποιος μεθαδόνη διατηρεί τη σωματική του εξάρτηση στα οπιοειδή.

· Η μεθαδόνη δεν προκαλεί αισθήματα ευφορίας (μαστούρα, high).

· Όπως συμβαίνει με κάθε φάρμακο, έτσι και με τη μεθαδόνη μπορεί να υπάρχουν παρενέργειες.

· Η μεθαδόνη, όπως και η ηρωίνη, είναι ένα ισχυρό φάρμακο και μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη αν δεν χρησιμοποιηθεί σωστά.

· Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μη γίνεται χρήση κατασταλτικών ουσιών, όπως είναι το αλκοόλ και τα υπνωτικά χάπια (Vulbegal, Hipnocedon), μαζί με μεθαδόνη. Τέτοια χρήση μπορεί να οδηγήσει σε υπερδοσολογία (overdose).

(πηγη)

Πέμπτη, 3 Απριλίου 2008

Ρωσική αίρεση περιμένει σε σπηλιά το τέλος του κόσμου!!!

Μελη μιας ρωσικης αιρεσης παραμενουν εντος μιας σπηλιας και περιμενουν προσεχως το τελος του κοσμου! Προσφατα ομως, λογω της 4ης κατα σειρα μερικη καταρρευση της σπηλιας, μερικα μελη αρχισαν να βγαινουν απο την σπηλια, ισχυριζομενοι πως η 4η αυτη καταρρευση ηταν θεικο σημαδι για την εξοδο τους...
Ο πνευματικος ηγετης της αιρεσης, ο Παβελ Κουζνετσοφ, εστειλε μεν τα υπολοιπα μελη της αιρεσης στην σπηλια, αλλα αυτος ισχυριστηκε πως ο θεος του ειχε δωσει εντολη να εκτελεσει 'μια διαφορετικη αποστολη'! Μετα απο δικαστικη εντολη, δεχεται ψυχιατρικη βοηθεια. Ο ιδιος περιμενει το τελος του κοσμου Απριλιο η Μαιο...
Ακομα 14 ατομα βρισκονται εντος της σπηλιας, συμφωνα με τον υποδιοικητη της περιοχης Πενζα, οπου βρισκεται η σπηλια. Οι αιρετικοι βρισκονται εκει απο τον οκτωμβρη (!). Οσον αφορα αυτους που βγηκαν μετα την μερικη καταρρευση, πηγαν σε ενα σπιτι, αρνουμενοι καθε ιατρικη περιθαλψη, υποστηριζοντας οτι θα μεινουν εκει και θα προσευχονται μεχρι το ορθοδοξο πασχα-27 απριλιου...
Η συγκεκριμενη ομαδα θεωρει μεχρι και τα bar-codes στα προιοντα ως εργο του σατανα!
Σε τετοιες ενεργειες οδηγουν οι δογματικες αντιληψεις της θρησκειας και η ψυχολογικη καταπιεση που δεχονται οι πιστοι απο το εκαστοτε ιερατειο. Χανεται καθε επαφη με τη λογικη και την πραγματικοτητα. Παιρνει ο καθε πικραμενος την παλαια διαθηκη, για παραδειγμα, και προσπαθει να ερμηνευσει οσες διφορουμενες εννοιες αναγραφονται και αν τυχον βγαλει καποιο 'νοημα', νομιζει πως ανακαλυψε το 'τελος του κοσμου' ή την 'δετερα παρουσια' ή οτι αλλο μπορει να σκεφτει ενας ανθρωπος με ανεπτυγμενη φαντασια... Και ποσο μαλλον οταν αναφερομαστε σε κειμενα, πολλα εκ των οποιων γραφτηκαν ειτε απο αρρωστα (κυριολεκτικα) ατομα (εχουν γινει σχετικες ερευνες, που ενδεικνυουν οτι το υφος των κειμενων προερχεται απο παραισθησεις ατομων λογω συγκεκριμενων ασθενειων) ειτε απο ατομα που εχουν κανει χρηση ναρκωτικων (προσφατα δημοσιευτηκε μια ερευνα απο εναν Εβραιο καθηγητη του πανεπιστημιου του Ισραηλ, ο οποιος υποστηριξε την παραπανω θεση και μαλιστα δοκιμασε και μονος του τις ναρκωτικες ουσιες ωστε να δει τα αποτελεσματα πανω του!)...

Τετάρτη, 2 Απριλίου 2008

Εκκλησία: Η αφορολογητη επιχειρηση

Συμφωνα με τον νομο 3296/2004 (που ψηφιστηκε απο την κυβερνηση της νεας δημοκρατιας) νομοθετειται οτι οι φοροι των εισοδηματων απο ακινητα που ανηκουν σε θρησκευτικους φορεις (πχ μοναστηρια κ μητροπολεις) θα μειωθουν σταδιακα μεσα σε 4 χρονια (απο 10%), μεχρι φετος, το 2008, που μηδενιστηκαν εντελως.
Η θρησκευτικη δυναμη αποδεικνυει για ακομη μια φορα οτι αυτη ειναι η αρχη που κινει τα νηματα και που αποφασιζει σε θεματα που την αφορουν, με το κοινοβουλιο να επικυρωνει και τυπικα τις προθεσεις της.
Ας δουμε ομως λιγο αναλυτικοτερα την οικονομικη δραση των μοναστηριων:
Η ιερα μονη Ξενοφωντος κατεχει τμημα απο τα 4 στρεμματα του κτιριου της Shelman (Κηφισιας). Τον χωρο τον μισθωνουν η coca cola και η ΒΡ.
Η ιερα μονη Βατοπεδιου (μονη του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ) ειναι ιδιοκτητης τμηματος συγκροτηματος στην Κηφισιας, συγκροτημα απο το οποιο 3 στρεμματα μισθωνονται απο την Marfin.
H μονη Ξενοφωντος εχει και 4 στεμματα που στεγαζονταν το νηπιαγωγειο Ζηριδη στη Φραγκοκλησιας και Αμαρουσιου-Χαλανδριου, χωρος που προοριζεται (αν δν εχει πραγματοποιηθει ηδη) για γραφεια...
Η ιερα μονη Ξηροποταμου κατεχει κτιρια, εκτασης 3,5 στρεμματων, στην εθνικη οδο Αθηνων-Λαμιας τα οποια χρησιμοποιουνται απο την Ernest and Young.

Ετσι λοιπον, πολλα μοναστηρια, αντι να ασχολουνται με τον μοναχισμο, ασχολουνται με επιχειρηματικες ευκαιριες κ αντι να ψαχνουν να βρουν συγχωρεση, αναζητουν για κανα οικοπεδο-κελεπουρι, απο το οποιο, μεσω των επενδυσεων που θα κανουν με τη βοηθεια του Γιαχβε (ο χριστιανικος θεος στα εβραικα) θα αποκομιζουν οσο περισσοτερο κερδος μπορεσουν. Και μην ξεχναμε, οι ευκαιριες πολλαπλασιαζονται καθως και ο επιχειρηματικος κινδυνος μειωνεται δραματικα λογω του γεγονοτος οτι πλεον τα μοναστηρια δρουν επιχειρηματικα αφορολογητα.
Δυστυχως, τετοια φαινομενα δεν ειναι λιγα και πλεον 'σκεπαζουν' τη δραση και την προσωπικη αυταπαρνηση της μειωψηφιας των μοναχων (αυταπαρνηση που βεβαια την θεωρω αχρειαστη και ανουσια, καταπιεση που οδηγει σε αρνητικα αποτελεσματα). Και ειναι πλεον λογικο να σκεφτει κανεις τον πραγματικο λογο υπαρξης των μοναστηριων, για τα μεγαλα κεφαλια-απατεωνες που βρισκονται στην κορυφη της θρησκευτικης ιεραρχιας, ειτε της καθε μονης ξεχωριστα, ειτε γενικα του εκκλησιαστικου ιερατειου.


(στοιχεια για τις οικονομικες δρασεις των μοναστηριων υπαρχουν εδω

[Μ] Πεδίο βολής....Η ΕΛΛΑΔΑ!!


Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Μητσιάς
Άλλες ερμηνείες: Χαρούλα Αλεξίου || Βασίλης Παπακωνσταντίνου || Νότης Σφακιανάκης


Με μια πιρόγα φεύγεις και γυρίζεις
τις ώρες που αγριεύει η βροχή
στη γη των Βησιγότθων αρμενίζεις
και σε κερδίζουν κήποι κρεμαστοί
μα τα φτερά σου σιγοπριονίζεις

Σκέπασε αρμύρα το γυμνό κορμί σου
σου 'φερα απ' τους Δελφούς γλυκό νερό
στα δύο είπες πως θα κοπεί η ζωή σου
και πριν προλάβω τρις να σ' αρνηθώ
σκούριασε το κλειδί του παραδείσου

Το καραβάνι τρέχει μες στη σκόνη
και την τρελή σου κυνηγάει σκιά
πώς να ημερέψει ο νους μ' ένα σεντόνι
πώς να δεθεί η Μεσόγειος με σχοινιά
αγάπη που σε λέγαμ' Αντιγόνη

Ποια νυχτωδία το φως σου έχει πάρει
και σε ποιο γαλαξία να σε βρω
εδώ είναι Αττική φαιό νταμάρι
κι εγώ ένα πεδίο βολής φτηνό
που ασκούνται βρίζοντας στην Σούδα οι αμερικάνοι....


Το τελείωμα είναι σε πολές εκδώσεις....μία είναι αυτή του video clip και άλλη αυτή που σας παρέχω εγώ στους στίχους....απολάυστε το!!!

[Μ] Beds Are Burning - Midnight Oil

Beds Are Burning
Midnight Oil




Out where the river broke
The bloodwood and the desert oak
Holden wrecks and boiling diesels
Steam in forty five degrees

The time has come
To say fair's fair
To pay the rent
To pay our share
The time has come
A fact's a fact
It belongs to them
Let's give it back

How can we dance when our earth is turning
How do we sleep while our beds are burning
How can we dance when our earth is turning
How do we sleep while our beds are burning

The time has come
To say fair's fair
To pay the rent, now
To pay our share

Four wheels scare the cockatoos
From Kintore East to Yuendemu
The western desert lives and breathes
In forty five degrees

The time has come
To say fair's fair
To pay the rent
To pay our share
The time has come
A fact's a fact
It belongs to them
Let's give it back

How can we dance when our earth is turning
How do we sleep while our beds are burning
How can we dance when our earth is turning
How do we sleep while our beds are burning

The time has come
To say fair's fair
To pay the rent, now
To pay our share
The time has come
A fact's a fact
It belongs to them
We're gonna give it back

Το τραγουδι γραφτηκε για τους κυνηγημενους ιθαγενεις της Αυστραλιας και συγκεκριμενα για τα εδαφικα δικαιωματα τους.

Ειρήνη

Ο Νελσον Μοντελα, ο Φερναντο Μποτερο, ο Αντονιο Γκουτιερες, ο Μικης Θεοδωρακης, ο Θοδωρης Αγγελοπουλος και η Μαρια Φαραντουρη διαβαζουν κειμενα του Ομηρου, του Θουκυδιδη, του Ηροδοτου, του Πινδαρου, του Ελυτη και του Σεφερη για την ειρηνη. Επιλογη και μεταφραση των κειμενων απο τον φιλολογο Φανη Κακριδη κανι το μονταζ απο τον Γιαννη Τσιτσοπουλο.